» » گزینه ها همچنان بر روی میز

گزینه ها همچنان بر روی میز

2679
توسط : جعفر دروگر | تاریخ : 5 بهمن 1392

با درخواست دوستانی این مطلب حذف شد تا این مساله را همینجا جمع کنند اما همجنان گزینه ها بر روی میز است و برای پاسخگویی باید به پلیس فتا بروم 

 عضو شورای اسلامی آبیز با کوچکترین انتقاد گفت: استعفا میدهیم 


این مطلب را به همین دلیل دوباره انتشار دادم 

باز انتقاد و دوباره پلیس فتا 

 یکی از شوراهای اسلامی از حقیر در پلیس فتا شکایت کرده

حال باید بروم و ببینم پلیس فتا چه خواهد شد 

دوستان زباله هایتان را اگر خودم با وسیله شخصی ام جمع کنم و از شوراها تعریف کنم که افراد پرکار و زحمتکشی هستد برایم کم هزینه تر است حال نمیدانم بعدا کاملا شرح خواهم داد

[img]http://upload.ghashang.com/images/90rbzlnzbn61t0nuf10_thumb.jpg[/img]



منتخبین مردم شوراهای عزیز ،حضور پیر و جوان در پای صندوقهای رای واعتماد به شما بخاطر قولهایی که به آنان داده اید بوده

محمدرضا ناصحی، از اعضای شورای اسلامی آبیز و رئیس شورای بخش شاسکوه در پاسخ به انتقاد حقیر برای حل مشکل زباله های آبیز گفت :میخواهم استعفا  دهم! واکنش تند و غیر منطقی آقای ناصحی من را به یاد روزهای اول انتخابات شورا انداخت که منتخبین مردم دست در دست هم حرف از همدلی برای رفع مشکلات می زدند و وعده های سر خرمن میدادند.

گزینه ها همچنان بر روی میز

حالا این وحدت را چه کسی میخواهد بر هم بزند


؟ اگر آقایان شورا که هر کدام به نوبه خود در تبلیغات انتخاباتی وعده از آسفالت کردن خیابان ها و حل مشکل زباله ها و.. می دادند حالا فهمیده اند که اینکاره نیستند خب بهتر است که استعفا بدهند، ولی من میدانم که نه پای گریز است و نه میدان جنگ 

گزینه ها همچنان بر روی میزگزینه ها همچنان بر روی میزگزینه ها همچنان بر روی میز

گزینه ها همچنان بر روی میزگزینه ها همچنان بر روی میزگزینه ها همچنان بر روی میز

گزینه ها همچنان بر روی میز 

هر مسئولی که مردم به او اعتماد کردند و رای داده اند اگر واقعا نتواند به قولهایی که داده عمل کند حداقل بیاید از مردم عذرخواهی کند

 به نظر شما آیا حسین سعادت جو خدایارگونه عمل خواهد کرد

 آیا همچون خدایار زارعی قلبش برای آبیز می تپد؟

گزینه ها همچنان بر روی میز

آیا آقای ناصحی همانند  شادروان علیرضا ناصحی شخصی که برای آبیز تلاش بسیار نمود عمل خواهد کرد؟

آیا محسن سنگری راهی را خواهد رفت که حاجی ظاهر (شورای 20 ساله ) رفته  

و آیاسید محمد نبوی همانند دو دوره پیش که شورا بود و برای آبیز کارهای مهمی انجام داد این دفعه هم موفق خواهد بود 

آیا علیرضا مهدیپور همانند 4 دوره  گذشته خواهد توانست حللال مشکلات باشد

شوراهای محترم آبیز ما منتظر هستیم که در جلسه ی پرسش و پاسخی که از طرف بخشدار برگزار خواهد شد با پاسخ منطقی تمام کارهایی که برای تحقق اهداف و وعده های انتخاباتی تان کرده اید را بیان کنید.

همچنین ببینید

پیشنهاد آبیز خبر برای رفع مشکل زباله

در جلسه دیروز که به منظور رفع مشکل زباله برگزار شد حقیر جعفر دروگر به نمایندگی از همکارانم

با رفع مشکل زباله در آبیز دیگر باعث رنجورشدن عزیزانم نخواهم شد

با سلام و عرض ادب اگر آمده اید برای مردم کاری بکنید دامنه انتقاد پذیری خود را بالا ببرید و برایتان

برای برگزاری جلسه پرسش و پاسخ منتظر آمادگی شورا هستیم

 در گفتگوی تلفنی که با بخشدار شاسکوه ساعت 20 جمعه شب داشتم از زمان برگزاری جلسه پرسش و پاسخ

دهیار آبیز معرفی و نماینده آبیز به شورای بخش معرفی شد

در دومین جلسه که در محل دفتر شورای اسلامی برگزار شد اعضائ شورا آقای محمدرضا ناصحی را به عنوان

آبیز خبر به هدفش رسید!

شما بهتر از هر کسی میدانید که سایت خبرگزاری آبیز تمام تلاشش را انجام داد تا نامزدهای این دوره از

نظرات کاربران

User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
بسیجی بی ادعا در تاریخ : 2/11/1392 - 20:44
  • Like
  • 0


آیا محسن سنگری ؛ 

آیا آقای سعادت جو 

آیا تصمیم آقای ناصحی جدی است یا فکرمیکنند که مردم باید از ایشان عذر خواهی کنند و به پایشان بیفتند؟؟؟

با شفاف سازی درجلسه ای عمومی میتوان هم آگاه شد به مسائل  و مشکلات روز و هم قدرت جسارت این عزیزان را محک زد؟؟؟

جالب است این دوستان که نمیتوانند مشکل ساده آشغال و زباله ها را حل کنند چگونه میتوانند وجدان بیدار جامعه باشند و از انقلاب و آرمانهای انقلاب دفاع کنند!!!!




User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
عامه مردم امي در تاریخ : 2/11/1392 - 21:11
  • Like
  • 0

واقعا مسئله بسيار مهميه بهداشت و زباله وابروي فرهنگ ابيز.اينجا جاي جا خالي كردن نيس





User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
سوپاز در تاریخ : 4/11/1392 - 10:29
  • Like
  • 0

ازتون خواهش میکنم فرهنگ کار تیمی رو بالا ببرید! بفکر همون پیرزنو پیر مردایی باشین که ندونسته و تحت تاثیر قوم دوستی بهتون رای دادن ! بفکر بچه هایی باشین که ممکنه در حین بازی سرنگ کثیف مریضشون کنه هستن کسایی که آشغالاشونو نمیتونن برن 2 کیلومتر اون ورتر خالی کنن ! این جوی که الان راه افتاده یه تلنگره و قرار نیست چوب لای چرخ کسی گذاشته بشه! این برخوردا و این جاخالی دادن از مسئولیت ها ! اون فرهنگی نیست که ازش دم میزنیم! همتون در جایگاه یک شهروند عزیز و محترمین وتا حالا هیچ کس بدی از شما ندیده ولی در جایگاه شورا مسئولید و باید جواب گو باشید حتی اگه به ضررتون باشه! اگه به عنوان برزگترین روستای شیعه نشین علم حضرت علی و امام حسینو دستتون گرفنین پس توکلتون کجا رفته؟؟؟ بابا ما نمیخوایم رو بروتون باشیم من و کسایی که معترضا و اونایی که میترسن یا بلد نیستن اعتراض کنن میخوایم در کنارتون باشیم! بر اساس آیین نامه بهتون رای دادیم و بر اساس همونم ازتون کار میخوایم نه بیشتر نه کمتر پس اگه بهتون اعتراض میشه بهتون بر نخوره ! مچکرم!

چهارم بهمن ماه هزارو سیصدو نودو دو( آبیز)




User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
بی طرف در تاریخ : 4/11/1392 - 14:37
  • Like
  • 0

سلام

انگار قضیه به این سادگی و مهمی خیلیارو عصبی کرده!

حیف رای هایی که من و امثال من به شما دادیم!

یعنی چقد سخته حل کردن این مشکل؟

نمیتونین؟

بگین

و برین

کسی جلودار شما نیست

خیلیا از رفتن یه سری مسئول که توانایی حل کردن این مسئله به این کوچکی رو ندارن خوشحال میشن.

فردا روز اگه وضعیت بحرانی پیش بیاد، شما (شورا و دهیار عزیز)میخواین نظر بدین و مشکل و حل کنین؟

با آرزوی حل شدن مشکل

بدرود




User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
بنده خدا در تاریخ : 4/11/1392 - 15:15
  • Like
  • 0
به جای استعفا دادن سعی کنند با همدلی مشکلات را حل کنند. از آقای ناصحی به عنوان یک معلم قدیمی انتظار می رود صبورانه به حل مسائل بیندیشند. البته شاید اون موقع عصبانی بودند. بسیاری از کارها در آبیز نیاز به بودجه ندارد نیاز به تدبیر دارد.



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
ناشناس در تاریخ : 4/11/1392 - 20:23
  • Like
  • 0
در آبيز شورا يعني كت و شلوار پوشيدن و بالاي صف مسجد نشستن موقع ورود مسئولين وگرنه ما كه تا به حال از شورا چيز ديگري نديده ايم



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
دوست در تاریخ : 4/11/1392 - 22:00
  • Like
  • 0
ای کاش اول دلیل استعفا رو میپرسیدین بعد منتشرش میکردین
............ دروگر :دوست عزیز آقای ناصحی این تیکه کلامشان است یادم می آید زمان ساخت مسجد به ایشان گفتم چرا همکاریتان به عنوان هیئت امنا ضعیف است که این جواب را شنیدم من هیات امنا نیستم و میخواهم استفا دهم که همانجا صراحتا گفتم خوب استفا دهید تا کسی را جایگزین نماییم تا این حرف را زدم دوباره همکاری را از سر گرفتند و خداییش همکاری خوب شد که همان ضرب المثل (نه پای گریز و نه میدان جنگ)



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
همسایه در تاریخ : 5/11/1392 - 08:51
  • Like
  • 0
با سلام .ضمن تشکرازجناب دروگر و جناب ناصحی عضومتعهد ومحترم شورای اسلامی که بادرایت وسنجیده پاسخ گزارش درج شده را با یک انتقاد ازجو سیاسی حاکم بر آبیز مطرح نمودند اما متاسفانه طرف های مقابل  بجای اینکه با پیشنهاد یا راهکار برای حل مشکل کمکی بنمایند از موقعیت پیش آمده سوء استفاده کرده و با سیاه نمائی وشیطنت امیال درونی خودرا ظاهر کرده وبخود اجازه داده اند با بی ادبی و اهانت  مسولین  صادق ودلسوز مارا دلسرد نمایند



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
بنده خدا در تاریخ : 5/11/1392 - 15:35
  • Like
  • 0
در پاسخ دوست قبلی باید بگویم من که  حد اقل در زمینه حل مشکل زباله درایتی از هیچ کدام از شورا ها ندیدم. درایت یعنی حل مشکل. در آبیز شورا شدن من من کردن است . نه حل مشکل مردم . برخی از شوراها که می گویند ما کارهای زیادی می کنیم مردم نمی دانند باید بدانند کاری انجام دهند که به نتیجه برسد. کار بدون نتیجه آب در هاون کوبیدن است. همانطور که چند سال است انتقاد از جمع آوری زباله آب در هاون کوبیدن شده است. فایده ای ندارد



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
همسایه همسایه در تاریخ : 5/11/1392 - 16:50
  • Like
  • 0

ممنون از همسایه که چقد زیبا و با همان ادبیات معروف خود و سیاست از رده خارج شده زحمت کشیدند و سری به آبیز خبر زدند! امید وارم مسئولین متعهد و زحمت کش و محترم این حمایت را تلنگری بر عملکرد خود بدانند گاهی احترام ها جنبه عکس و توهین به شعور مسئولین دارد!هرچند که بارها این اتفاق افتاده است اما حیف ...

 




User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
یادش بخیر قدیما در تاریخ : 5/11/1392 - 20:50
  • Like
  • 0

سلام اقای دروگر شما که از شوراهای 20ساله نام بردید این را بدانید که مردم این زمان با ان زمان فرق می کنند و افراد فضولی در ان زمان وجود نداشتند که در کار شورا ها دخالت کنند و شوراها در ان زمان

(من من) نمیکردن بلکه همگی با هم در یک زمینه با همفکری  تصمیم میگرفتن ولی حال بعضی ها مشاور میشوند و نظر میدهند.بله این کارها که میشود امروز اقای ناصحی وفردا اقایان دیگر مجبور به استعفا میشوند....




User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
عاشق آبیز در تاریخ : 5/11/1392 - 21:14
  • Like
  • 0
سلام ابیز خبر از قول یک ابیزی به اقای ناصحی بگویید مردم به آدمهای ;که از دیگران مشاوره بگیرند و انتقاد ناپذیر نیاز ندارند دیر استعفا دادید. به خاط سابقه پریتان به شما رای دادند و الا شورا شدید که  رفع مشکل کنید نه مشکل زا باشید.

به قول شاعر عزیز(البته با دستکاری):

کار مردم آبیز غیر آه و زاری نیست............در جبین این شورا نور رستگاری نیست.




User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
همشهری در تاریخ : 5/11/1392 - 22:17
  • Like
  • 0
باسلام باید در جواب یادش بخیر قدیما بگویم  از کوزه همان برون طراود که دروست



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
پرانتز در تاریخ : 5/11/1392 - 23:25
  • Like
  • 0

سلام

داخل پرانتز(بریچی همه ی شورا ها خور کنار کشیدن و همش آقای ناصحی سیبل هدف هسته؟مگر شورا رئیس ندره که به آقای ناصحی گیر دادن؟آقای مهدی پور الان دکجه هسته؟)
دروگر :سلام آخر آقای ناصحی در جوابم گفت میخواهم استفا بدهم من هم که این تیکه کلام آقای ناصحی برام آشنا هست و چند بار دیگر بیان شده




User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
mr_nima در تاریخ : 6/11/1392 - 00:03
  • Like
  • 0

2چرا  شماها با اسم مستعار نظر میدین؟از چیزی میترسین؟ 16یا این که فرد معتبری نیستین و میترسین کسی به حرفاتون توجه نکنه 31

 

33 شکلکارو عشقه




User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
رهگذر در تاریخ : 6/11/1392 - 06:36
  • Like
  • 0
باسلام باتوجه به اینکه اینگونه مشکلات طبیعی ودر سطوح مختلف مدیریت کشور کاملا مشهود ومحرزاست رسانه ای کردن ان به صرف وصلاح هیچکس نبوده وجز دامن زدن به اختلاف وکدورت ثمری نخواهدداشت بنظرمن بابرگزاری جلسات صمیمی بامردم درمیان گذاشته شود نتیجه بهتری خواهدداشت ضمنا اینقدرکه ازشوراهای قدیم تعریف وتمجیدمیکنید لطفا نمونه ای ازخدمات انان را بیان کنید تا اشنا شویم



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
من در تاریخ : 6/11/1392 - 12:50
  • Like
  • 0

باسلام. اعضای محترم شورای اسلامی شما اگر وحدت وهمدلی خودتان را حفظ کنید می توانید بزرگترین پروژه ها را در ابیز پیاده کنید (جمع کردن زباله )که بعضی ها این مسله را بزرگ میکنند که چیزی نیست .زیرا من در زیرکوه به قدرت شوراهای ابیز  شورایی ندیدم .وظیفه ما مردم شریف ابیز این هست که از تمامی کسانی که پا در این عرصه های خدمت رسانی  میگذارند تشکر کنیم نه که انها را مورد انتقادهای نابجا قرار دهیم  زیرا اینها بدون هیچ گونه مزایا وحقوقی پا در این وادی خدمت بی  منت  نهاده اند.از اسایش خود وخانواده خود صرف نظر کرده و تمام هم وغم انها ابیز است.پس عزیزان انصاف نیست که انها را دلسرد کنیم.ولی درست است که الان بعضی افراد سودجو از این مسایل سوءاستفاده میکنند ولی بدانید که در هر کجا که یک نفر ابیزی باشد قلب او برای ابیـــــــــــــــــــز میتپد.  خوب باشی وبد دت گویند ،؛خلق           به کز ان که بد باشی وخوبت گویند خلق

 

عزیزان دنیا محل گذر است بیایید سوءظن  ها  را کنار بگذاریم چون که چشم به هم بزنید رفتیم وفردا باید جواب تهمت زدن به دیگران و برچسب زدن بیجا و.......را در فردای قیامت بدهیم .الان که این نوشته ها را می خوانید به فکر گردنه سخت (سر بادر اباد (منظور قبرستان ابیز) و تنگی قبر باشیم .هر شورایی که می اید ونظر وکار وتلاش او در جهت مصلحت ابیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــز است خداوند امواتش را بیامورزد.



باسلام .عزیزان ابیز ما باید از شوراهای محترم تشکر کنیم نه اینکه با انتقادهای نابجا انها را دلسرد کنیم زیرا اینها بدون هیچ گونه چشم داشت وحقوقی پا در عرصه خدمت رسانی به مردم گذاشته اند و  اسایش خود وخانواده خود

 

را سلب کرده اند.هر چند افراد فضول در همه جا پیدا میشوند و انگشت شمار هم بیشتر نیستند  و هر مسله ای را بزرگ جلوه میدهند.ولی این را بدانید که مثل شوراهای ابیز در منطقه زیرکوه وجود ندارد ولی به شرطی که انها را به حال خودشان بگذارند.پس بیایید که انها را دلسرد نکنیم.

,,,,,,,,,,,,,

دروگر :سلام بر من به نکته خوبی اشاره کردی  اگر انها را به حال خودشان بگذارن پس باید شوراها در امورات با هم مشاوره کنند نه اینکه شخصی با نفوذ بر یکی از اعضای شورا وحدت و همدلی را از میان بردارن 




User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 190
علی عشقی نژاد در تاریخ : 6/11/1392 - 12:56
  • Like
  • 0
باسلام.بهترین کار این است که همه بااتحادبنشینند وباهمکاری هم مشکل را حل کنند.متاسفانه درآبیز ما هر کسی خود راکله ای می داندودیگران راهیچ فرض می کند.بعضی وقتها حتی افراد عامه نیز ایده وفکرهای خوبی دارند که بامشورت می توان ازآن استفاده کرد.اگر ما امروز بااین مشکل کوچک این جور آشفته ودرمانده شویم پس اگر روزی آبیز شهر شود چه خواهیم کرد.



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 1
artin در تاریخ : 6/11/1392 - 14:05
  • Like
  • 0

با سلام با اینکه مدتی شده از این خبر میگذره چرا هنور هیچ کاری انجام نشده حال اقای ناصحی کنار کشیدن که دیگه نشد  ریس شورا وسه عضو دیگه هم نکنه میخوان استفا بدن دهیار کجا رفته بخشدار چی اگه واقعا نمیتونین کاری بکنید تا خر بگیریم اشقالها رو ببریم بیرون.

ازقدیم گفتن سر بی دردتو دستمال نبندی  bullyحالا که بستی حقوقتونو میگیرین پس کار هم بکنید تا خرده تون بشه 26




User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
بنده خدا در تاریخ : 6/11/1392 - 14:23
  • Like
  • 0
به اعتقاد من مردم در انتخاب اشتباه کردند شما آینده ازاینه بیشتر خواهید شنید وقتی بعد ازچند سال به آبیز آمدم بعداز انتخابات متوجه شدم مردم چه اشتباه بزرگی کرده اند از زبان خودشان شنیدم  امید است مردم اگاه تر شون راستی خلایق هرچه لایق



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
عاشق امام رضا در تاریخ : 6/11/1392 - 15:49
  • Like
  • 0

سلام

چرا پست ها را تایید نمی کنید؟

احتمال زیاد می دهم که شما هم از این قضایا نفعی می برید و گرنه تایید می کردید.




User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
عاشق آبيز در تاریخ : 13/11/1392 - 11:27
  • Like
  • 0

متاسفم براي اين شوراي آبيز و مردم عزيز آبيز كه با راي به افراد انتقاد ناپذير سرنوشت شان را براي مدت چهار سال فنا كردند اين افراد كه تاب انتقاد و رفع مشكل را ندارند و تهديد به استعفا مي كنن بهتره به همان شغلهاي سابقشان مشغول باشند تا لااقل بجاي عدم پيشرفت آبيز شايد خودشان پيشرفت كنند.

دوست عزيزي نظر خوبي داده بود كه شورا در آبيز يعني "پوشيدن كت و شلوار و استقبال از مسئولي در مسجد يا شركت در مراسم و نشستن جلوي صف"

نه عزيزان شورا يعني تلاش جهت آباداني روستا، كوشش و اهتمام شبانه روزي جهت شناساندن فرهنگ و مزيت هاي روستا، پيگيري مجدانه اعتبارات عمراني و فرهنگي و ... جهت ارتقاء روستا و صدها از اين دست.

پس صبور باشيد و كار كنيد و كار كنيد و كار كه فردا شرمنده مسئوليت خود نباشيد.




User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
ابیز در تاریخ : 13/11/1392 - 11:57
  • Like
  • 0
User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
محسن مهمان در تاریخ : 13/11/1392 - 13:22
  • Like
  • 0

با سلام خدمت همه همشهریان عزیز

اول باید بگویم از ادبیات مربوط به این پست و نظرات برخی دوستان متاسف شدم. یک سویه با قاضی رفتن شاید چندان صحیح نباشد.

دوم اینکه باید به دنبال حل مشکل بود. شخصا این را مشکل چندان حادی نمیدانم و متاسفانه خلق و خوی آبیزیها که خیلی از موارد به آنها آسیب نیز زده است موجب می شود مسائل کوچک بعد از مدتی پیچیده و لاینحل شود.

منطق فکر کنیم. شورای یک نهاد 5 نفره است که به همراه دهدار مسئولیت مستقیم دارند. به اینها بخشدار و فرماندار را نیز در مرحله بعد اضافه نمائید. مشکل بوجود آمده به نظر با بحث اختصاص بودجه حل میشود. به زبان ساده باید پول باشد تا ماشین حمل زباله تهیه شود. حال مسئولیت شورا چیست؟ به نظرم پیگیری مستمر و انعکاس جدی موضوع به مسئولین بخش و شهرستان. این مطالبه منطقی است که باید مستمرا پیگیری شود. اگر شورا در این زمینه کم کاری کرده باید پاسخگو باشد. اگر نه باید به مردم شفاف اطلاع رسانی کند که چه پیگیریهایی انجام شده و چه پاسخهایی شنیده شده است. اما آیا مردم هیچ مسئولیتی ندارند. قطعا دارند. آنها باید در این مراحل همراه و پشتیبان شورا باشند نه اینکه با بروز هر مشکلی فقط انتقاد کنند. با مشاهده نظراتی که دوستان داده اند متوجه میشوید که هیچ کس به دنبال پیدا کردن راه حل نیست. به عبارت دیگر هدف همه فعلا انتقاد است نه راه حل.

به نظرم آقایان ناصحی و مهدی پور جزو افراد با شخصیت هستند و اینگونه انتقاد نمودن جایز نیست. صحبت آقای ناصحی هم درست نبوده و شاید در یک فضای خاص زده شده است.

نکته آخر بنده به آقای دروگر و مسئولین آبیز خبر است. شما باید در انعکاس مطالب آبیز راه میانه داشته باشید و حتما مشکلات را منعکس نمائید حال چطور به یکی از اعضای شورا انتقاد میکنید که نباید از کوره در روند و باید انتقاد پذیر باشند.

در پایان به نظرم دو راه حل وجود دارد:

-تامین وسیله حمل زباله توسط مسئولین

-جمع آوری پول از مردم و خریداری وسیله




User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
حرف حق در تاریخ : 13/11/1392 - 14:16
  • Like
  • 0
چرا همش به آقای ناصحی ....نخیر دوستان مشکل از آقای ناصحی نیست از کسایی هست که رای نیاوردن و همش دور و بر آقای ناصحی هستن و در کارشون دخالت میکن.....بابا دوستان کسی نیست به شما بگه کسی شما رو نمیخواد بیخیال بشین درضمن از قدیم گفتن آدم خوب تحمل دیدن دست کجی ها رو نداره خواهشا فکر کنید ونظر بزارید.



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
دلسوز در تاریخ : 13/11/1392 - 14:18
  • Like
  • 0

سلام آقای دروگر و....

دوستان بی راه نگفته اند

یادتان نیست زمان تخریب مسجد (به نیت مرمت) چه جوووووووی ی ی ی  ی درست کردند......

وچقدر بر  سرشان می کوبیدند و خود را میزدند و گریه میکردند........

که اگر مسجد تخریب شود دیگر ماتا دنیا دنیاست مسجد نخواهیم داشت....

به جهت نمایش اعتراض از برگزاری نماز جماعت در حسینیه نیز خود داری میکردند.....

زمانی که کار به نیمه رسید به آقای دروگر (که حتی علاوه بر مال از جانش نیز مایه گذاشته بود )چه تهمتها که نزدند.

و در پایان که کار به اتمام رسید همه مخالفین در جایگاه مهربانتر از مادر برای ساخت مسجد.....در آمدند گویی دروگری نبوده .......

قبل از انتخابات وعده هایی میدادید که فکر میکردیم کاندیدای ریاست جمهوری هستند.....

چراکه علاوه بر فرماندار ، استاندار عوض کردن ، آسفالت میکردن، باند فرودگاه میزدند، زباله جمع میکردند، .....................................

جز یکی دو نفر، سایرین نمیدانم مارا چگونه فرض میکردند که از اول تاآخر فقط میکنم میکنم میکردند....که اگر دقت کنیم واقعا هم کردند....البته خرابکاری......

 جالب است از رئیس جمهور و وزرا میتوان انتقاد کرد ولی از شورای لالای آبیز نه....

نکند بیرون از اینجا کار میکنند؟

یا واقعا شبها کار میکنند ....و مانمیبینیم........... و صدای فعالیتشان قرار است در آینده بلند شود .......

یک جلسه پرسش و پاسخ برای روشن شدن همه مسائل لازم است...

و خدا رحمت کند اموات کسی را که برای این مهم برخیزد....

و با این تلنگر ها به هم نریزند....

و جواب قانع کننده داشته باشند نه که مثل بچه ها قهر کنند ...در حالی که معنی قهر راهم نمیدانند....       

 

 




User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
از بیرجند در تاریخ : 15/11/1392 - 00:10
  • Like
  • 0
ظاهرا بسیاری از افراد بدون اینکه بدانند موضوع اصلا چیست فرصت را غنیمت شمرده اند برای تخریب و تهمت به افراد.(( اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید)). اگر عیب کسی رابگویید ( در فرض وجود ) غیبت کرده اید و اگر عیب نداشته اش را بگویید ( که احتمالا اینگونه نیز هست ) تهمت زده اید و دیر یا زود در محضر الهی پاسخگو خواهید بود. پس همواره جدا از احساسات و کینه های شخصی اظهار نظر کنید.



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
ameir ali در تاریخ : 15/11/1392 - 08:28
  • Like
  • 0

شوراها گرامی دهیار عزیز ناز شصتتون 

من به احمدو محمود کاری نداریم

مدت ده روز گذشت کسی اشغالهارو جمع نکرد اگه نمیتونین تابریم از شوراهاودهیار  میراباد کمک بگیریم 



سلام 

میدونید مسولین فکر اشغالها را بر نمیدارن که هر جا سگ گرگ شغالی هست بیاد توی روستا سیر بره بیرون دیگه نمیخواد که تا سر کر جای اشغالها برن 




User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 117
abizkhodemooni در تاریخ : 15/11/1392 - 23:06
  • Like
  • 0

...

برای مشاهده کلیک کنید




User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
سوپاز در تاریخ : 15/11/1392 - 23:30
  • Like
  • 0

روزها یکی پس از دیگری میگذرند و از تاریخ جلسه پرسشو پاسخ خبری نیست!

از هیچ کس کاری ساخته نیست!

به همه دوستان که در این مدت اعتراض کردندخسته نباشید میگم وبه بخشدار عزیز شوراهای محترم و دهیار دلسوز که قرار بود تاریخ جلسه رودر سایت بخشداری اعلام کنند و نکردند هم خدا قوت میگم !تا باشه ازین جور مسئولیتا باشه!

شما رو با وجدانتون تنها میزارم جناب آقای مسئول!




نظری بنویسید



نام شما :
ایمیل شما :
نظر شما :
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :
تصاویر برگزیده
آمار بازدید
امروز:578
دیروز :4424
این هفته :5002
هفته گذشته :51016
این ماه:136058
این سال :663812
بازدید کل:3599224
امروز به :0 نظر کاربران پاسخ داده ایم.

آمارآنلاین :
کاربر آنلاین: (0)
مهمان آنلاین : (8)
موتورجستجوگر : (0)
درحال حاضر: 8 نفر درسایت حضور دارند