» » دیدارجمعی ازاهالی،شورای اسلامی وروحانی آبیزبامدیریت آموزش وپرورش شهرستان

دیدارجمعی ازاهالی،شورای اسلامی وروحانی آبیزبامدیریت آموزش وپرورش شهرستان

2072
توسط : احمدزراعتگر | تاریخ : 26 تیر 1393

جمعی ازاهالی ،شورای اسلامی وروحانی آبیزامروزباحضوردردفترکارمدیریت آموزش وپرورش انتصاب ایشان را بعنوان مدیریت آموزش وپرورش شهرستان تبریک عرض نموده وآرزوی موفقیت وبهروزی برای ایشان داشتند.مهدی پورمدیریت آموزش وپرورش نیزبا آرزوی قبولی طاعات وعبادات ازحضور روحانی ،اهالی وشو رای اسلامی تقدیروتشکرنمودند.دراین دیدارحجه الاسلام جعفری ،آقای احمدی معاونت اداره،آقای ناصحی عضوشوراوآقای عباسی سخنانی ایرادنمودند.

دیدارجمعی ازاهالی،شورای اسلامی وروحانی آبیزبامدیریت آموزش وپرورش شهرستان

دیدارجمعی ازاهالی،شورای اسلامی وروحانی آبیزبامدیریت آموزش وپرورش شهرستاندیدارجمعی ازاهالی،شورای اسلامی وروحانی آبیزبامدیریت آموزش وپرورش شهرستان

همچنین ببینید

حضور بخشدار،رئیس شورای اسلامی ونماینده آموزش وپرورش درمدارس

دردومین روز ازهفته گرامیداشت مقام معلم ،بخشدار،رئیس شورای اسلامی ونماینده آموزش وپرورش باحضور

تجدیدمیثاق مدیرآموزش وپرورش شهرستان باآرمان های شهدا

مهدی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان زیرکوه به اتفاق فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و پرسنل اداری

مدير جديدآموزش وپرورش زيركوه منصوب گرديد

در مراسمي با حضور معاون متوسطه اداره كل آموزش وپرورش خراسان .امام جمعه موقت ،فرماندار زيركوه

علیرضا مهدی پور سکاندار آموزش پرورش شهرستان زیرکوه می شود

  علیرضا مهدی پور سکاندار آموزش پرورش زیرکوه می شود امروز ساعت 9 طی مراسمی با حضور مسئولین

مشاور عالی وزارت آموزش وپرورش درآّبیز

  جلسه مشاوره ای دانش آموزان سوم وچهارم متوسطه آبیزبا حضور دکتر حسینی ارسنجانی مشاور عالی

نظرات کاربران

User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
مشینگ اشتری در تاریخ : 26/04/1393 - 23:49
  • Like
  • 0
سلام اقای دروگر .یک سوال شما چه وقتا افلاین هستید ؟من که موندم مطالب هنوز در دوربین ذخیره نمیشن شما مطالب را توی سایت تون انداختین ای کاش رمز انلاین بودن تون رو به ما هم میگفتین .با تشکر.دستون طلا



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
دوست در تاریخ : 28/04/1393 - 14:05
  • Like
  • 0
با سلام امیدوارم اقای مهدی پور با چشم باز و واقعبینانه به مسائل نگاه کنند به گروههای افراطی .......... میدان نده چون یه گروه از اینور بام افتادند یه گروه از اونور الان که بعضی ها خیلی دور ور داشتند امیدوارم واقع بین باشه مهدی پور عزیز



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
دبیر در تاریخ : 29/04/1393 - 10:10
  • Like
  • 0
چرا بعضی از دوستان در تودیع رئیس قدیم آموزش و پرورش ناراحت بودند آخه دوستان هر آمدنی را رفتنی است 



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
ابیزی در تاریخ : 29/04/1393 - 11:49
  • Like
  • 0
سلام من هم به اقای مهدی پور تبریک می گم و براشون ارزوی موفقیت دارم . فقط یک توصیه به ایشون دارم که از همه نیروهای منطقه استفاده کنن و فقط به یک گروه خاص خودشون رو محدود نکنن



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
رضا آ در تاریخ : 29/04/1393 - 13:46
  • Like
  • 0
......................... آبیزخبر:کافرهمه رابه کیش خودپندارد



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
ناشناس در تاریخ : 29/04/1393 - 13:55
  • Like
  • 0
چه کارخوبی ،دیدار ودست همکاری دادن  با ریاست اداره (جناب آقای مهدی پور) ،به تمام گروهها باید گفت که آقای مهدی پور بیدی نیست که باهر بادی بلرزد ،چندین سال ریاست شورای یک بخش بزرگ مانند آبیز ازتجربیاتش می باشد. وگروهی که من اطرافشان می بینم همه افرادی مومن وباتجربه و مشاورین خوبی هستند. انشاالله که موفق خواهند بود.



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
دلواپس در تاریخ : 30/04/1393 - 03:26
  • Like
  • 0
به اقای مهدی پور توصیه می کنم مواظب جوانب و اطرافیانت باش  توصیه هانی به مختار وقتی به تخت نشستی مواظب چاه زیر پایت باش.خیلی به ریسمان بعضیا خود را نگه نداری که اعتبار ندارد.



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
ناشناس در تاریخ : 31/04/1393 - 08:03
  • Like
  • 0
به آقای دلواپس باید گفت ،خیالتان راحت باشد که آقای مهدی پور درچندسال گذشته امتحانشان  را داده اندو بحمدالله موفق هم بوده اند.خیلی نگران ودلواپس نباشید.



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
دوست در تاریخ : 31/04/1393 - 10:11
  • Like
  • 0
من دلواپس دلواپسانم كه خيلي دلواپسند يك امر طبيعيه كه خيليها اتوبوسي امدن  بايد اتوبوسي برگردن 



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
کماچ در تاریخ : 1/05/1393 - 00:30
  • Like
  • 0
فکر کنم اینا همه یکنفرند که دارن پیام میدن چون همه در حمایتند و کسی منتقد نیست.



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
دلواپس در تاریخ : 1/05/1393 - 05:11
  • Like
  • 0
...

بعضیا خیلی دلواپسند.

نه بابا دلواپس نباش چون به نوبتند ملوک اندر این سرای .




نظری بنویسید



نام شما :
ایمیل شما :
نظر شما :
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :
تصاویر برگزیده
آمار بازدید
امروز:2696
دیروز :4927
این هفته :34089
هفته گذشته :53842
این ماه:218231
این سال :898495
بازدید کل:3833907
امروز به :0 نظر کاربران پاسخ داده ایم.

آمارآنلاین :
کاربر آنلاین: (2)
مهمان آنلاین : (11)
موتورجستجوگر : (0)
درحال حاضر: 13 نفر درسایت حضور دارند