» » افطاری با دوستان درقنات آبیز

افطاری با دوستان درقنات آبیز

2005
توسط : احمدزراعتگر | تاریخ : 9 تیر 1394

همزمان با چهاردهمین شب ماه مبارک رمضان به اتفاق جمعی از همکاران فرهنگی محفل انس با قرآن،شبی به یاد ماندنی را همراه با دوستان در قنات آبیزگذراندیم .جای تمام آبیزخبری ها خالی.افطاری با دوستان درقنات آبیز
شوخی وخنده های همیشگی استادمصطفائی قبل از افطار
افطاری با دوستان درقنات آبیز
رژه دیدنی کبک ها قبل ازافطار 
افطاری با دوستان درقنات آبیز
افطاری با دوستان درقنات آبیز
افطاری با دوستان درقنات آبیز
افطاری با دوستان درقنات آبیز
افطاری با دوستان درقنات آبیز 
افطاری با دوستان درقنات آبیز
افطاری با دوستان درقنات آبیز
افطاری با دوستان درقنات آبیزافطاری با دوستان درقنات آبیزافطاری با دوستان درقنات آبیزافطاری با دوستان درقنات آبیز

همچنین ببینید

مراسم وداع باماه رمضان

همزمان باآخرین روز ازماه مبارک رمضان مراسم وداع باماه مبارک وختم قرآن کریم امروزدرمسجدجامع امام

برنامه های مسجد جامع امام علی بن ابیطالب(ع)آبیزدرماه مبارک رمضان

درجلسه ای که باحضور روحانی ،هیأت امنا،شورای اسلامی ودهیارواعضاءکانون فرهنگی مسجدبرگزارشد،برنامه

افطاری درقنات همراه بامحفل انس باقرآن فرهنگیان

همزمان باشب ولادت باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) محفل انس باقرآن فرهنگیان آبیزبه

برگزاری اولین محفل انس باقرآن درشهرک جدیدآبیز

برای اولین با محفل انس با قرآن فرهنگیان درشهرک جدید آبیزبرگزارشد. خاطرنشان می شودمحفل انس باقرآن

غبار روبی مسجدجامع آبیزدرآستانه ماه مبارک رمضان

گزارش وتصاویر:علیرضاعباسی در آخرین روزهای ماه شعبان ودر آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ماه

نظرات کاربران

User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
دوست در تاریخ : 10/04/1394 - 00:54
  • Like
  • 6
 در همین آبیز کسانی هستند که به نان شبشان محتاجند، شما نون داغ با جوجه داغ!!!!!!!!!!!!
خدا قبول کند



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
صوفی در تاریخ : 10/04/1394 - 02:19
  • Like
  • 0
عکس دوم تزیینی است



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
علي رضازاده در تاریخ : 10/04/1394 - 06:52
  • Like
  • 0
سلام
خوش بحالتون  از عمر شما حساب نشده
خدا قبول كنه



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
دوستدار طبیعت در تاریخ : 10/04/1394 - 07:56
  • Like
  • 2
یعنی کل طبیعتو سوزوندین به خاطر اون کباب ها . مگه چقد میخواین بخورین . که اونهمه جوجه سیخ کشیدین . یعنی فکر کنم تا دو روز دیگه یتونن روزه بگیرین .
زراعتگر:باسلام دوست عزیز،سوزاندن طبیعتی درکارنبوده.هیزم وکنده ها ازباغ شخصی دوستان بوده.



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
آشنا2 در تاریخ : 10/04/1394 - 10:06
  • Like
  • 6
حال خوبه دوستان فرهنگی و از محفل انس با قرآن بودند، غیر این می بودند باید تعجب می کردیم
نون و پنیر و چایی آتشی و صحبتی و دعایی، جای دوری نمی رفت
شاد باشید



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
دوستدار طبیعت در تاریخ : 10/04/1394 - 14:42
  • Like
  • 2
این افطاری با دوستانتون منجر به سوزوندن کل طبیعت شده . مگه چقد میخواین بخورین . که اینهمه جوجه سیخ کشیدین . بعدش هم چرا نظراتو تایید نمیکنین . ...........



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
هویج بستنی در تاریخ : 10/04/1394 - 15:31
  • Like
  • 11
ای کاش بجای این که شما جوجه میزنین بر بدن(نوش جان)کاش با یه غذای سر دستی تمومش میکردین اینجوری طبیعت هم خراب نمیشد fellow fellow


اقای اکبری جان نوشابه رو کنار میزاشتین عکسو میگرفت بعد میزدین بر بدن



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
سوپاز در تاریخ : 10/04/1394 - 21:13
  • Like
  • 9
آقای زراعتگر عزیز چرا با احساسات این مردم بازی میکنی؟؟؟ اگر فقیرانه هم افطار میکردین این مردم باز یه چیزی میگفتن خخخخخخخ دوستانی که تشخیص میدن مردمی هستن به نون شبشون محتاجن لطفا کاری کنن که به نون شبشون محتاج نباشن ! دولتش با اون همه سرمایه نتونسته این چنتا معلم سالی یه بار دور هم جمع میشن آسمون به زمین میاد همه فقیر میشن و هزار بهونه ی دیگه :) جمع کنید بابا ملت بهونه گیر حسود .تو هم برو حال کن به تصویر بکش ما میگیم دمت گرم که خوشی کوفتت نمیکنیم تفریحتو ! آقای دوست مثلا دلسوز معلم مملکت فکرش راحت باشه دانش آموز خوب پرورش میده معلم مملکت انگیزه داشته باشه دانش آموز با انگیزه بار میاره تو هی آیه یاس بخون ! متاسفم برای این طرز فکرا والا بقران



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
عارف در تاریخ : 11/04/1394 - 05:15
  • Like
  • 0
با سلام خدمت تمام فرهنگیان گرامی بنده 2 پیشنهاد داشتم : اول اینکه شک نیست که محفل انس با قرآن شما ایده و ابتکار بسیار جالبی است .از آنجائیکه شرکت کنندگان نیز همه فرهنگی و شناخته شده هستند و در هر جا که باشید برای شب بعد اطلاع رسانی می کنید دیگر گذاشتن تابلوی "محفل انس با قرآن" در ورودی منازل از معنویت موضوع می کاهد و خدایی ناکرده ممکن است نوعی تفاخر قلمداد شود. دوم اینکه به تصویر کشیدن این همه جوجه به سیخ کشیده شده که سال گذشته نیز انجام شده بود با وجود وضعیت نامناسب اقتصادی بیشتر مردم منطقه، باز هم به نوعی نیت اصلی را زیرل سؤال می برد. موفق و مؤید باشید.



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
ناشناس در تاریخ : 11/04/1394 - 06:27
  • Like
  • 1
آقایان عزیز ،ازحرفای بعضی ها نباید ناراحت شد ،این افرادهمیشه به تمام کارها خرده می گیرند.واقعا کار جالبی بود .افطاری درمحیط باز وبا افرادی بزرگ ومتدین خداپسندانه است .کجا رابه آتش کشیده اند که وقتی یکی اشاره ای به این موضوع می کند بقیه هم پشت سرهم این موضوع راتکرار می کنید ،اگه غذا زیاد است افراد شرکت کننده هم زیادند .آنهایی که اینقدر به فکر فقرا هستند خودشان آستین بالا بزنند .نیاز به راهنمایی نیست . همگی افراد شرکت کننده درافطاری که درتصاویر دیدم درکارهای خیر همیشه پیش قدمند.



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
ناشناس در تاریخ : 11/04/1394 - 09:04
  • Like
  • 1
به این افراد دلواپس بگویید نگران نباشند ،چون تمام مردم در دعوتیهای  وافطاریها ازین غذاها زیاد می خورند نگران نباشند .در تفریحات سیزده بدر ازین عکسها زیاد بود چرا انتقاد نکردین .مردم اینقدر هم ندارنیستند.



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
بیست در تاریخ : 11/04/1394 - 10:04
  • Like
  • 2
سلام،منم کاملا با نظری که به نام سوپازو ناشناس گذاشتن موافقم،متشکرم که اینقدر خوب بیان کردین...برای همه شون آرزوی سلامتی دارم...



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
شکسپیر در تاریخ : 11/04/1394 - 16:00
  • Like
  • 8
در روزگاری که مردم خود نمیخندند تفریح و عشق و حال جرم محسوب میشود !:(  تبلیغ دین زیباست دوست عزیز امر به معروف زیباست در شهرها تابلو میزنند که بفرمایید روضه حالا بنظرت از کیفیت این کاسته میشود؟؟؟ این تابلو جهت اطلاع رسانی به کسانی ست که شاید دلشان بخواهد به مراسم قرآن و دعا بروند چون برای عموم آزاد است حالا چون ما این کار را نمیکنیم از نظر ما کار جالبی نیست ! اندکی درک خود را بالا ببرید دوستان شاید رهگذری بخواهد شرکت کند و این یعنی اسلام شاید کسی با دیدن آن تابلو دلش لرزید و هزا و یک اگرهای دیگر ! ما یاد گرفته ایم که همیشه منفی ترین شکل یه کار را ببینیم ! همیشه فکر میکنیم کسانی که کارهای عام المنفعه انجام میدهند ضعف دیده شدن دارند در صورتی  که این خود با زبان بی زبانی دعوت به این کار زیباست سربلند باشید و عمیق فکر کنید 



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 82
reza yari در تاریخ : 11/04/1394 - 18:43
  • Like
  • 0
به نظر من اصلا ارزش نظر دادن نداره چون بیشتر ...
به هر حال نوش جان ایشالا خدا قبول کنه از باعث و بانیش
بعضیام هستند که وقتی عکس خودشون رو تو اینترنت می بینند خودشونو میگیرند حالا شکی نیست این ناشناس های گرامی هر کدوم از برادران تو عکس باشن و برا من کلاس میرن فقط برا خودتون زنگ تفریح هم بزارید 



User Avatar
مطالب : 85
نظرات : 74
علیرضا ابراهیمی آبیز در تاریخ : 11/04/1394 - 19:07
  • Like
  • 9
دلا دلواپسی هم عالمی دارد
یکی دکل نفتی رو میدزده
" کسی دلواپس نمی شود "
اون یکی بزرگترین اختلاس تاریخ ایران رو انجام میده
" کسی دلواپس نمی شود "
فساد و فحشا و فقر در کوچه پس کوچه های شهر یله میگردند
تجاوز گاهی در خانه یک کودک 10 ساله را می زند
"کسی دلواپس نمی شود "
توی درمانگاه معده مردم رو با آفتابه شستشو میدن
" کسی دلواپس نمی شود "
چند نفر  معلم ( تاج سر همه ) (تو هر کی هم باشی و هر جایگاهی هم داشته باشی باز مدیون معلمت هستی ) اومدن توی طبیعت و غذا خوردن ، خاطره تعریف کردن ، لبخند زدن و دعا کردن - حالا ببین چه همه دلواپس پیدا شده وامصیبتا مردم گرسنه اند ، واویلا مردم فقیرند ، به بو هی ! چه همه فخر فروشی ! الله اکبر از این همه اشرافی گری ، مرررررررررررررررغ ، جووووووووووووجه ، نوشاااااااااااااابه !
طبیعت!!!!!!!! آتشششششششششششش !!!
عزیز دل برادر! تو دلواپس فقیران نباش چون اگر کسی از شدت فقر نتواند مرغی بخرد حتما توان خرید گوشی یا کامپیوتر  را هم ندارد و تا به اینترنت دسترسی نداشته باشد این تصاویر را هم نمی بیند و دلش هوس مرغ نمیکند مگر اینکه تو بروی و برایش تعریف کنی!
 

 
 




--------------------

User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
دلواپس در تاریخ : 11/04/1394 - 21:23
  • Like
  • 8
من دلواپس این دلواپسانم دلواپس این دلواپسانی که از اجتماع گریزانند از این اجمع واز این همدلی که بین چند همکار  فرهنگی میبینند ناراحتند ،خرده می گیرند ،انتقاد مغرضانه می کنند ،شیپور میشوند ،اما ره به جایی  نبرده ونمی برند همیشه وهمه جا نیمه خالی رو می بینند اتحاد رو بر نمی تابند وتا بوده همین بوده عزیزان فرهنگی خوش باشید و ایام به کام اگر شما با نان خالی بقول دوست عزیزمان هم افطار می کردین باز همین دلواپسان نگران بودند نه نگران سفره مردم بلکه نگران این جمع و این همدلی .



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
sopaz در تاریخ : 12/04/1394 - 06:19
  • Like
  • 1
نقل قول: دلواپس
من دلواپس این دلواپسانم دلواپس این دلواپسانی که از اجتماع گریزانند از این اجمع واز این همدلی که بین چند همکار  فرهنگی میبینند ناراحتند ،خرده می گیرند ،انتقاد مغرضانه می کنند ،شیپور میشوند ،اما ره به جایی  نبرده ونمی برند همیشه وهمه جا نیمه خالی رو می بینند اتحاد رو بر نمی تابند وتا بوده همین بوده عزیزان فرهنگی خوش باشید و ایام به کام اگر شما با نان خالی بقول دوست عزیزمان هم افطار می کردین باز همین دلواپسان نگران بودند نه نگران سفره مردم بلکه نگران این جمع و این همدلی .

سوپاز :
نفست گرم 



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 82
reza yari در تاریخ : 12/04/1394 - 08:40
  • Like
  • 0
در جواب آقای ابراهیمی باید بگم  این کارا دیگه تو این مماکت عادی شده شما که اینا رو مطرح کردید پیشنهادی برا حل این مشکلات دارید بفرمایید 



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
محمد رضا 57 در تاریخ : 12/04/1394 - 11:04
  • Like
  • 0
به کوشش توان دجله را پیش بست         نشاید دهان بد اندیش بست
 
هدف ار این گونه مراسم اینه که در زمانه ای که شادی گمشده مردم است  میشه با پول یک ساندویچ البته با همدلی و صفا و محبت شادی کرد و به حای هر بد اخلاقی رایح بعضی محافل   سالم تفرح کرد و از نعمتهای الهی لذت برد  مهتاب شب چهارده آنچنان زیباست که باید درک کرد و لذت برد  که شکرانه این نعمت الهی همین درک آن است  خوب است یاد بگیریم  لیوان قسمت پری هم دارد آنرا هم ببینیم 
 
                                                                         یا حق 



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
صابری از کردکوی در تاریخ : 12/04/1394 - 15:48
  • Like
  • 0
طاعات وعبادات قبول-بساط افطاری وشام هم نوش جان همیشه زنده باشید



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
شکسپیر در تاریخ : 12/04/1394 - 16:33
  • Like
  • 0
نقل قول: reza yari
در جواب آقای ابراهیمی باید بگم  این کارا دیگه تو این مماکت عادی شده شما که اینا رو مطرح کردید پیشنهادی برا حل این مشکلات دارید بفرمایید 

شما هم مثل دوستان عمل کن تا .....و غصه ای نداشته باشی 



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
یه بنده خدا در تاریخ : 13/04/1394 - 10:17
  • Like
  • 0
عزیزان نگران فقرا و طبیعت
اگه یه کم توجه کنید متوجه میشین که کسانی که در عکس هستن خیرین ابیزن ودر فعالیت های زیادی مثل موسسه خیریه ائمه اطهار و خیلی چیزای دیگر نقش دارند
شما که نگرانین خودتون چیکار کردین ؟؟؟؟؟؟؟
اگه پاسخی ندادین یعنی هیچ نیستید....
التماس دعا یاحق



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
شیــر خشک در تاریخ : 18/04/1394 - 10:14
  • Like
  • 3
دشون شما هس که یک چت روم برای سایت ابیز ردیف کنید؟
آبیزخبر:تاوقتی شما شیرخشکیا هستن که نه!



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
شیربرنج در تاریخ : 20/04/1394 - 19:06
  • Like
  • 1
پیروصحبت های داداش گلم شیرخشک بدنیس اگرچت روم را راه بیندازید fellow fellow fellow fellow



نظری بنویسید



نام شما :
ایمیل شما :
نظر شما :
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :
تصاویر برگزیده
آمار بازدید
امروز:355
دیروز :6379
این هفته :355
هفته گذشته :51371
این ماه:184816
این سال :1092111
بازدید کل:4027523
امروز به :0 نظر کاربران پاسخ داده ایم.

آمارآنلاین :
کاربر آنلاین: (0)
مهمان آنلاین : (10)
موتورجستجوگر : (0)
درحال حاضر: 10 نفر درسایت حضور دارند