» » » اهداء یک دستگاه کولر به مسجد آبیز

اهداء یک دستگاه کولر به مسجد آبیز

2260
توسط : جعفر دروگر | تاریخ : 12 تیر 1392

IMG 0171
 دکتر اسماعیل نیا که خودش را یک آبیزی می داند در یک اقدام خیر خواهانه در سفری تفریحی اخیر که با حقیر داشت یک دستگاه کولر به مسجد آبیز اهدا نمود
 
دکتر اسماعیل نیا به زودی قاین را به مقصد مشهد ترک خواهد کرد
بدون شک از 50 سال گذشته تا کنون پزشکان زیادی در آبیز حضور داشته اند . اکثر این عزیزان آبیز را وطن دوم خود دانسته و خاطرات خوبی را از مردم مهمان نواز آبیز به یاد دارند. دکتر سعید اسماعیل نیا از آن دسته از پزشکان متخصص و به معنای واقعی متعهد است که چند سالی به عنوان پزشک عمومی در آبیز فعالیت نمود و پس از اخذ مدرک در رشته اورولوژی(کلیه و مجاری ادراری)  چند سالی هست که به عنوان متخصص اورولوژی در شهر قاین مشغول فعالیت می باشد. همه مردم آبیز  از دکتر اسماعیل نیا به عنوان پزشکی با اخلاق  یاد می کنند. و ایشان را بعنوان پزشکی ماهر و کاربلد میدانند  دکتر از همان ابتدای حضورشان در آبیز تا حالا ارتباط خود را با آبیز و آبیزی ها حفظ نموده است. آبیز خبر از طرف همه مردم آبیز برای دکتر اسماعیل نیا آرزوی سعادت و سربلندی می نماید. هدف از رفتنشان را بعدا منتشر خواهیم نمود  . لازم به ذکراست
دکتر اسماعیل نیا که خودش را یک آبیزی می داند در یک اقدام خیر خواهانه در سفری تفریحی اخیر که با حقیر داشت یک دستگاه کولر به مسجد آبیز اهدا نمود  
............

همچنین ببینید

این صدای مردم است که می شنوید

  سعدی عضو شورای اسلامی روستای فندخت ، طی تماس تلفنی به آبیز خبر گفت : چند روز پیش فرزندم از

شستشوی معده با سطل و آفتابه

کو دانشگاههای شهرستان زیرکوه؟ کو روزنامه های شهرستان زیرکوه؟ کو مرزی که باید فرصت اقتصادی شهرستان

دکتر هروی : شعله امید در دولت تدبیر و امید

  طی تماس تلفنی که ساعت 14 جمعه 27-10 با دکتر هروی نماینده محترم مردم زیرکوه و قاین داشتم

بیست و هفتمین اداره در شهرستان زیرکوه راه اندازی شد

بالاخره شبکه بهداشت و درمان شهرستان زیرکوه از قاین انتزاع گردید و دکتر ناصری به عنوان رئیس شبکه

جشن پیروزی رئیس جمهور منتخب دکتر حسن روحانی

جشن پیروزی رئیس جمهور منتخب دکتر حسن روحانی جلوی مسجد جامع آبیز برگزار شد اعضای ستاد تبلیغات دکتر

نظرات کاربران

User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 11
Sir_Vahid در تاریخ : 8/04/1392 - 16:22
  • Like
  • 0

با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما آقاي دروگر و دكتر اسماعيل نيا و همچنين كاربران پر اشتياق آبيز خبر.

من به نوبه ي خود از آقاي دكتر اسماعيل نيا كمال تشكر و قدر داني رو دارم و از ايشان بابت زحمات و تلاشهايي كه در گذشته جهت معالجه امراض من و همچنين ساير اهالي آبيز و روستاهاي اطراف  نموده اند ممنون و قدر دانم . برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی پیروزی و سربلندی بیش از پیش دارم . 

سپاسگزارم از اين پستي كه گذاشتيد.

برقرار باشید  دوستدارتان عرشـيــــــــــــــــــــــــــــا




User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
MASTER .j در تاریخ : 8/04/1392 - 18:17
  • Like
  • 0

با سلام

خداوند پشت وپناه جناب دكتر گرانقدر .

 




User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
.... در تاریخ : 8/04/1392 - 20:38
  • Like
  • 0
باسلام خدمت شماودکتر اسماعیل نیا.آقای دکتر من وتمام آبیزیها زحمات شمارو فراموش نخواهیم کرد.به امید موفقیت روز افزونتان وبه امید روزیکه شاهد حضور مجددتان در آبیز باشیم.



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 117
abizkhodemooni در تاریخ : 8/04/1392 - 22:06
  • Like
  • 0

عرض ادب و احترام خدمت جناب آقای اسماعیل نیا عزیز

برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی موفقیت و شاد کامی میکنم

در پناه حق باشید

تقدیم از طرف گروه خودمونی به شما (http://upload7.ir/images/66759542249274796035.jpg)





User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
مهدیار زنگنه در تاریخ : 8/04/1392 - 23:52
  • Like
  • 0

با سلام بر آبیز خبریهای گل و درود بیکران به ابوعلی سینای قرن حاضر دوست و استاد ارجمندم جناب دکتر اسماعیل نیای عزیز:

 صادقانه باید عرض کنم که زبان قاصر است از بیان خصایص و اخلاق نیکو و حسنه این عزیز.

دکتر عزیز وجود شما در هر کجا که باشید مایه خیر و برکت برای آن منطقه  و آبیز خواهد بود .

تنها کاری که از دست ما بر می آید این است که از خدای خود برای شما و خانواده گرامیتان آرزوی بهروزی و طول عمر با برکت داشته باشیم.

ما را به خاطر همه زحماتی که به شما داده ایم ببخشید و در پناه آقا علی ابن موسی الرضا(ع) در کنار خانواده شاد کام باشید.التماس دعا.




User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 190
علی عشقی نژاد در تاریخ : 9/04/1392 - 08:16
  • Like
  • 0
هزاران فرشته برآن دست بوسه می زنند که از کار خلق یک گره بسته وا کند.آقای دکتر اسماعیلنیا نمونه ای ازهمین افرادبود که خیر وبرکتش به تمامی اهالی زیرکوه مخصوصاآبیزرسید.خداوند هر کجا باشند توفیقشان دهد.وکاش دیگر پزشکان مااین دکتر عزیز را سرلوحه کار خود قرار دهندکه هدفش خدمت خالصانه بود و نه زیرمیزی گرفتن ازمریض و...



User Avatar
مطالب : 85
نظرات : 74
علیرضا ابراهیمی آبیز در تاریخ : 10/04/1392 - 10:09
  • Like
  • 0

درود بر دکتر اسماعیل نیا ، که خاطره های خوبش در جای جای دل آبیزی ها ماندگار است 





--------------------

User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 63
ع رضازاده در تاریخ : 10/04/1392 - 12:30
  • Like
  • 0

 با سلام و احترام .

از دكتر اسماعيل نيا مي توان به عنوان يكي از افراد نيك روزگار ياد كرد. ايشان با زحماتي كه در آبيز و در سطح شهرستان قاين براي مريضان و بويژه كساني كه از آبيز براي معالجه به ايشان مراجعه داشتند همه را مديون محبتهاي خودشان كردند . من هم به نوبه خودم آرزوي توفيق بيش از پيش براي ايشان مي كنم  و بار ديگه بخاطر زحمات و محبتهايي كه در معالجه و جراحي فرزندم  داشتند بي نهايت تشكر كنم





--------------------

User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 117
abizkhodemooni در تاریخ : 10/04/1392 - 21:54
  • Like
  • 0

.....

میگویند عشق خدا به همه یکسان است

ولی من میگویم مرا بیشتر از همه دوست دارد

وگرنه به همه یکی مثل تو میداد . . .

 




User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
بهاري در تاریخ : 11/04/1392 - 08:00
  • Like
  • 0
از لطف و عنايتي كه دكتر اسماعيل نيا به آبيز و آبيزي ها دارد كمال تشكر و قدرداني دارم



نظری بنویسید



نام شما :
ایمیل شما :
نظر شما :
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :
تصاویر برگزیده
آمار بازدید
امروز:2506
دیروز :6857
این هفته :15535
هفته گذشته :51371
این ماه:199996
این سال :1107291
بازدید کل:4042703
امروز به :0 نظر کاربران پاسخ داده ایم.

آمارآنلاین :
کاربر آنلاین: (2)
مهمان آنلاین : (9)
موتورجستجوگر : (0)
درحال حاضر: 11 نفر درسایت حضور دارند