"اطلاعیه"

1539
توسط : احمدزراعتگر | تاریخ : 21 خرداد 1393

بدینوسیله به اطلاع علاقمندان و واجدین شرایط می رساند،اداره کتابخانه های عمومی

شهرستان جهت کاردرکتابخانه عمومی علاءالدین محمدآبیزی آبیز،به صورت پاره وقت

(سه ساعت درروز)به یک نفر نیاز دارد.

درصورت دارا بودن شرایط به دهیاری آبیزمراجعه وفرم تأییدیه رادریافت وبه اداره

کتابخانه های عمومی شهرستان زیرکوه مراجعه نمایند.
شرایط:

1-داشتن مدرک لیسانس 

  2-داشتن مدرک مهارت های هفت گانه رایانه 

  3-گواهی تأییدیه بسیج    

  4-سوابق خدمت درامورکتابداری که به تأییدشورای اسلامی آبیزرسیده باشد.

همچنین ببینید

کتابخانه کانون وکتابخانه عمومی درتابستان پذیرای علاقه مندان

کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان همه روزه به غیرازروزهای تعطیل ازساعت8الی 12پذیرای علاقه

اطلاعیه عضویت درکتابخانه عمومی آبیز

به اطلاع مردم شریف آبیزوبخش شاسکوه می رساند،کتابخانه عمومی علاء الدین محمدآبیزی از ابتدای امسال

کتابخانه عمومی علاء الدین محمد آبیزی افتتاح شد

کتابخانه عمومی علاء الدین آبیزی افتتاح شد   در دومین روز از هفته بزرگداشت کتاب و

قابل توجه گواهینامه داران پایه یک

دهیاری آبیز در نظر دارد برای تکمیل کادر نیروی انسانی در پایگاه آتشنشانی آبیز در صورت موافقت

تغییر نام شهرستان زیرکوه در دستور کار شورای فرهنگ عمومی

در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور امام جمعه ،فرماندار و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان برگزار

نظرات کاربران

User Avatar
مطالب : 85
نظرات : 74
علیرضا ابراهیمی آبیز در تاریخ : 21/03/1393 - 17:06
  • Like
  • 0

 

کی میگه کار نیست؟ خوشبختانه تو این مملکت همینجوری کار ریخته اصلا پاشه!

با یه مدرک ناقابل لیسانس و گذشتن از هفت خان رستم و سابقه کتابداری میتونی روزی سه ساعت کار کنی حتما حقوقش هم ماهیانه کمتر از 12 هزار تومن نخواهد بود ! خب همین کتابخونه اگر 3 نفر استخدام کنه هر نفر روزی سه ساعت کار کنن نیمی از مشکل بی کار برطرف میشه دیگه

خدا خیرشون بده





--------------------

User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
سوپاز در تاریخ : 21/03/1393 - 21:02
  • Like
  • 0

سلام و درو بر شما ! گواهینامه پایه یک و چند سال سابقه کار در فلان سازمان هم اضافه میکردین ! آگهی استخدامتون بمب خندس بابا یه نفر و بگیرین این اطفارا چیه !




User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
كتابخوان در تاریخ : 22/03/1393 - 07:33
  • Like
  • 0

سلام

سوابقي كه شوراي اسلامي تاييد كنه واقعا نوبره ؟

 




User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
حب الجمیل در تاریخ : 22/03/1393 - 10:21
  • Like
  • 0

اول من باید اقایون رو تعیین سطح یا همون صحت کنم بعد مرحله 3 رو اجرا کنید.!

کی این شرایط رو گزاشته میشه قید کنید ؟

روستاتون نوبره

 




User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
عاشق آبیز در تاریخ : 23/03/1393 - 11:51
  • Like
  • 0

جعفر دروگر بریچی نظرار نموگذاری باید تور قسم دن.

 

آبیزخبر:باسلام آقای دوست وعاشق آبیزنظربا اسم بگذارتا بدون قسم تاییدکنیم .



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
دلسوز در تاریخ : 25/03/1393 - 07:47
  • Like
  • 0

سلام

به نظر من همون نفری که تاحالا با کمترین توقع و دستمزد چندین سال کار میکردن و کلی برا اونجا زحمت کشیدن اگه استخدامی باشه حق اوناس. و بی توجهی به این امر نهایت کم لطفیه




User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
دلسوز در تاریخ : 25/03/1393 - 10:54
  • Like
  • 0
User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
ناشناس در تاریخ : 26/03/1393 - 12:32
  • Like
  • 0
انشالله که حق به حق داربرسدوخدای نکرده حقی ازکسی ضایع نگردد .



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
منتقد در تاریخ : 27/03/1393 - 22:18
  • Like
  • 0
بازم نظرای منو نمیزاری جعفر جان.  .............. دروگر سلام اگر شما با نام خودت نظر بدی یا حداقل برای من شناخته شده باشی حتما تایید میکنم



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
شیفته آبیز در تاریخ : 28/03/1393 - 08:15
  • Like
  • 0
این دنیا به هیج کس وفا نکرده ،پس حالا که قدرتی داریم به حق نظربدیم تا خانه آخرت خود را مستحکم تر ساخته باشیم ،منظورم کلیه مسئولان اجرایی بخش شاسکوست درانتخاب کتابدار.



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
منتقد در تاریخ : 28/03/1393 - 22:27
  • Like
  • 0
سلام. جعفر جان منو که میشناسی. منتقد همیشگی. ولی جان جعفر یه تحقیقی بکن راجع به آتش نشانی....  راهنمایی: از رضا شریعت بپرس



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
حيدري در تاریخ : 13/04/1393 - 15:39
  • Like
  • 0

با سلام و اهداء احترام به محضر تمامي علاقه مندان به رشد و توسعه فرهنگي بخصوص در شهر و ديار آبيز!

مايه بسي شادماني است كه كتابخانه (مظهر رشد و توسعه فرهنگي) به نام يكي از بزرگان ادب آبيز تأسيس و راه اندازي شده و مايه بسي تأسف است كه شرايط استخدامي از اين گونه تعريف شده كه به لطيفه شبيه تر است تا به آگهي استخدام، خدا هدايتتان كند !




نظری بنویسید



نام شما :
ایمیل شما :
نظر شما :
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :
تصاویر برگزیده
آمار بازدید
امروز:6325
دیروز :8152
این هفته :27506
هفته گذشته :51371
این ماه:6325
این سال :1119262
بازدید کل:4054674
امروز به :0 نظر کاربران پاسخ داده ایم.

آمارآنلاین :
کاربر آنلاین: (1)
مهمان آنلاین : (10)
موتورجستجوگر : (0)
درحال حاضر: 11 نفر درسایت حضور دارند