» » » تبریک به یک دانش آموز موفق آبیزی

تبریک به یک دانش آموز موفق آبیزی

1869
توسط : علیرضا ابراهیمی آبیز | تاریخ : 22 خرداد 1394

 
اولین ها و بهترین ها همواره مورد احترام آبیزی ها هستند

ابوالفضل اسماعیلی  فرزند جناب سرهنگ "غلام رضا اسماعیلی" دانش آموز کلاس هفتم دبیرستان ناصر ناحیه هفت آموزش و پرورش مشهد در بین نواحی مشهد و آموزشگاههای مربوطه موفق به کسب  شش رتبه نخست شده است .ضمن تبریک به این دانش آموز نخبه برایش آرزوی شادکامی داریم
 
 
رتبه برتر ساخت نرم افزار  جشنواره خوارزمی
رتبه برتر جشنواره نوجوان خوارزمی رشته مطالعه و پژوهش ( بررسی ناهنجاری های اسکلتی در دانش آموزان ) 
رتبه برتر علمی آموزشگاه
رتبه برتر آزمون های پیشرفت تحصیلی نصر
رتبه برتر آزمون سنجش و تلاش
رتبه برتر المپیاد های علمی

همچنین ببینید

نقش اول فیلم سینمایی درد سر های غلام آبیزی است

  علی اسماعیلی در فیلم سینمایی دردسر های غلام نقش اول را بازی میکند وی با بیان این خبر گفت :

رتبه های برترزیرکوه

منبع:کانون قلم چی زیرکوه

"تبریک "

خانواده های محترم :صبوحی ،کاظمی وصمدی کسب رتبه 280رشته زبان کنکورسراسری فرزندتان "فاطمه صبوحی "

رتبه های برترکنکور93زیرکوه

 بار ی دیگر هم دانش آموزان کانونی زیرکو ه نه تنها برای شهرستان خود افتخار آفریدند بلکه به

نظرات کاربران

User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
سوپاز در تاریخ : 22/03/1394 - 08:20
  • Like
  • 1
خیلی خوشحالم ! امیدوارم به اون چیزی که شایستس برسه ! سال 87 خانواده اسماعیلی در پادگان تربت جام به من خیلی لطف داشتن  که یک فصل از خاطرات من متعلق به جناب اسماعیلی عزیز ه که هنوز که هنوزه ابهتشون تو پادگاه 38 زرهی تربت جام یادمه ! بابت تمام زحماتتون متشکرم امیدوارم تنتون سالم باشه ! دوستتون دارم ! 



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
آصف در تاریخ : 22/03/1394 - 15:18
  • Like
  • 2
سلام
به ابوالفضل عزیز، و خانواده محترم اسماعیلی این موفقیت را تبریک عرض می نمایم.



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 140
خندقی ها در تاریخ : 22/03/1394 - 17:29
  • Like
  • 0
من به اقا ابوالفضل تبریک میگم و عرض سلام و ادب خدمت خانواده محترمشون دارم واقعا خود جناب سرهنگ و خانمشون خیلی مهربون و مهمان نواز هستند امیدوارم همیشه اتفاقات خوب و خوشی پیش رو داشته باشن .در ضمن از وقتی اقا ابوالفضل رو ندیدم واسه خودش مردی شده




--------------------

User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
محمد جواد در تاریخ : 22/03/1394 - 19:53
  • Like
  • 0
ابوالفضل جان تبریک میگم موفقیتت رو.انشااله همیشه سربلند باشی وباعث افتخار .



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
امیر حسین در تاریخ : 22/03/1394 - 20:03
  • Like
  • 0
به امید تلاش روز افزونت در عرصه های علم و دانش
ابوالفضل جان برتریت را تبریک می گوییم.



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
ناشناس در تاریخ : 23/03/1394 - 05:29
  • Like
  • 0
خبر خوشایند ی برای تمام مردم آبیز می باشد ،باید تبریک عرض کنم به آقای ابوالفضل اسماعیلی بااین همه برتری وهمچنین به خانواده جناب سرهنگ اسماعیلی آبیز به خاطر تربیت چنین فرزندی .شایان ذکر است که جناب سرهنگ اسماعیلی بیشتر دوران خدمت خویش رادر جبهه ها حق علیه باطل مشغول به خدمت بودند وفکر کنم از همرزمان شهید احمد محمدی آبیز بوده اند که خداوند به خاطر این مجاهدت ها چنین پاداشی به ایشان عنایت فرمودند .



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
پسر عمو در تاریخ : 23/03/1394 - 06:19
  • Like
  • 0
تبریک عرض می کنم به پسر عموی عزیزم که با سعی وتلاش باعث افتخار  خانواده بزرگ اسماعیلی شده همچنین به عموی مهربانم و انشا اله در تمام مراحل تحصیلی و علمی موفق باشید .
محمد اسماعیلی



User Avatar
مطالب : 0
نظرات : 4459
اسماعیلی در تاریخ : 2/04/1394 - 20:26
  • Like
  • 0
با سلام و قبولی طاعات و عبادات ...
 
از نظرات ارزشمند کلیه ی شما عزیزان که باعث تشویق فرزندم ابوالفضل می گردد بسیار سپاس گذارم.
 
با تشکر اسماعیلی.



نظری بنویسید



نام شما :
ایمیل شما :
نظر شما :
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :
تصاویر برگزیده
آمار بازدید
امروز:7166
دیروز :7713
این هفته :46614
هفته گذشته :41321
این ماه:126654
این سال :654408
بازدید کل:3589820
امروز به :0 نظر کاربران پاسخ داده ایم.

آمارآنلاین :
کاربر آنلاین: (1)
مهمان آنلاین : (8)
موتورجستجوگر : (1)
درحال حاضر: 10 نفر درسایت حضور دارند